Omlet bloggen

En besked fra Omlet

Vi har modtaget mange spørgsmål de sidste par dage angående bestillinger og levering. Vi vil gerne forsikre jer om, at vores distributionscentre fortsat er åbne og alle vores kontormedarbejdere nu arbejder hjemmefra.

Der var en pludselig stigning i efterspørgslen af nogle produkter, og der kan være lidt længere leveringstider end normalt som et resultat deraf. Vi har mange flere produkter allerede på vej, og du kan forudbestille online nu. Ved siden af købsknappen vises en forventet afsendelsesdato, og den vises også i din indkøbskurv.

Vi sender dig en e-mail dig igen, når ordren sendes af sted, og du kan altid kontakte vores strålende kundeserviceteam for at ændre din ordre til enhver tid.

Bemærk venligst, at når dit produkt er afsendt, skal du bruge leveringsfirmaets tracking-tjenester for at holde dig opdateret om din ordre. Vi sender altid en e-mail med dine tracking-oplysninger. Leveringer tager sommetider lidt længere tid end normalt, da leveringsfirmaer er nødt til at reagere på ændringer i deres evne til at levere. Bemærk også, at din ordre kan være delt op i forskellige afsendelser, som sagtens kan ankomme på to forskellige dage.

Omlet-teamet er her for dig! Vi kører stadig vores sædvanlige kampagner og konkurrencer (tjek vores sociale mediekanaler og nyhedsbrev for de seneste opdateringer) og vi gør vores bedste for at holde dig og dit kæledyr godt underholdt i løbet af de næste par uger.

Omlet

This entry was posted in Kæledyr