Omlet bloggen

Opfølgning: “Tag din hund med på arbejde”-dag

Gik sidste fredags “Tag din hund med på arbejde”-dag ikke helt efter planen? Gjorde din hund dig til grin foran dine kolleger? Eller måske opførte din hund sig som en engel og fik klaret alle dagens opgaver?

Få din hund kontor-klar i tide til næste år med Omlets øverste vovses bedste tips til hvordan man klarer sig igennem arbejdsdagen…

  

Who let the dogs out?

Hvis sidste fredag var din hunds første dag på kontoret, var det sandsynligvis en lidt overvældende oplevelse, hvilket helt sikkert har påvirket dens adfærd og måske fik den til at opføre sig lidt underligt. Prøv at introducere din hund til kontoret og kollegerne igen, men i korte perioder, og byg stille og roligt op til en hel dag på kontoret. Dette vil hjælpe din hund til at lære alle folk, ting og dufte på kontoret bedre at kende og dermed blive bedre rustet til at håndtere hvad end den kommer ud for.

Måske fremhævede din hunds dag på kontoret nogle huller i dens træning eller sociale færdigheder, tag dig tid til at fokusere på disse områder.

Hvis du har gået glip af vores tidligere blogindlæg fom at tage din hund med på arbejde, tænkte du måske ikke på at tage alle de rigtige ting med dig på dagen. Skriv en tjekliste over ting, du ville ønske, du havde taget med dig, så du er klar til din hunds næste tur til kontoret!

Savnede din hund et stille og roligt sted at gemme sig, når det hele blev for meget? Hvis din hund er burtrænet, kan du tage et hundebur med dig på kontoret og lægge et tæppe henover toppen, hvilket skaber et stille, mørkt rum, hvor hunden kan hvile sig, når kontorets skarpe lys er for distraherende til en lur.

“Tag din hund med på arbejde”-dag

Omlet er stolt af at sponsorere Bring Your Dog to Work Day, en årlig begivenhed, der indsamler penge til velgørende organisationer dedikeret til at gøre en forskel for hundevelfærd. Besøg deres hjemmeside for at læse mere og give en donation!

This entry was posted in Hunde


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *